FAQ

BESTILLING AF OPGAVE

Hvordan bestiller jeg en opgave?

For at bestille en opgave udfylder du blot formularen på siden for din ønskede ydelse, hvor du vælger, hvilken opgave der skal udføres, og hvor dit tøj eller dine sko skal afhentes.

Du finder siden for bestilling af skrædderopgave her.
Du finder siden for bestilling af skomageropgave her.
Du finder siden for bestilling af renseriopgave her.

Hvad gør jeg, hvis ikke jeg kan finde en kategori, som passer til min opgave?

Hvis ikke der er en eksisterende valgmulighed på siden, der matcher din efterspørgsel, er du altid velkommen til at kontakte os på xx for en snak om muligheder og priser.

Kan I lave andet end tøj og sko?

Ja. Vi hjælper også med tilretning og reparation af alt fra sofapuder til bamser og gardiner. Kontakt os på +45 28 60 50 00.

Syer I også i læder og pels?

Ja. Tag kontakt til os på +45 28 60 50 00 for en snak om muligheder.

AFHENTNING OG LEVERING

Hvordan foregår afhentning og levering?

Under din bestilling af en opgave bliver du bedt om at vælge afhentningssted og tidspunkt samt adresse for levering. Herefter vil vi møde op på det valgte afhentningssted på det valgte tidspunkt for at afhente din opgave. Her vil vi printe en ordrebekræftelse i bilen og medtage din opgave. Du modtager en SMS, når pakken er ankommet til vores skrædderi/renseri og igen, når den er afsendt derfra. Herefter vil du kunne afhente den i en pakkeboks eller posthus nær din valgte leveringsadresse.

Hvad skal jeg gøre, inden min bestilling bliver afhentet?

Du skal ikke gøre andet end at foretage din bestilling her på siden, følge opmålingsguiden og være til stede på afhentningsstedet på det valgte tidspunkt.

Når vi afhenter din opgave, printer vi selv en ordrebekræftelse, så du ikke behøver en printer eller lignende.

Kan jeg selv sende min bestilling?

Ja, du kan sagtens selv sende din bestilling til os, hvis ikke du ønsker at få den afhentet.

Man kan her få sin pakkelabel (husk at indtaste ordrenummer), hvis man har valgt leveringsmetoden “Sender selv til Online Skrædderi”.

Skulle du have spørgsmål kan vi kontakts via info@onlineskraedderi.dk.

Kan jeg se, hvor langt arbejdet med min bestilling er?

Ja, du får en SMS, når dine ting er ankommet til skrædderiet/renseriet og igen når de sendes fra skrædderiet/renseriet.

Hvor lang tid tager det?

Vi klarer de fleste opgaver indenfor 24 timer, men nogle opgaver kræver ekstra ekspeditionstid.

Kan jeg vælge levering et andet sted end afhentning?

Ja, du kan f.eks. godt få det afhentet på din arbejdsplads, men leveret til en pakkeboks nær dit hjem.

OPMÅLING

Skal jeg bruge nogle bestemte nåle til opmåling?

Nej, du kan blot bruge en almindelig sikkerhedsnål eller lignende til opmålingen.

Hvordan tager jeg de korrekte mål?

Opmålingen afhænger af, hvilken opgave, du skal have udført. Med vores opmålingsguide kan du se videoer af, hvordan du indsætter dine nåle. Du finder opmålingsguiden her:

Når vi afhenter din opgave, printer vi selv en ordrebekræftelse, så du ikke behøver en printer eller lignende.

Kan jeg få en til at tage mine mål?

Ja. Hvis du er i tvivl om opmålingen, kan vi sende en opmåler hjem til dig. Kontakt os på +45 28 60 50 00

Hvor finder jeg jeres opmålingsguide?

Du finder vores opmålingsguide lige her:

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til din bestilling eller andet. Skriv til os på mail: info@onlineskraedderi.dk eller ring på: +45 28 60 50 00.